wooden_reefer
New member
Are there much marine wildlife in Mexico?
Gulf of mexico and both coasts?
Much wildlife export into the US and Canada?
Are there much marine wildlife in Mexico?
Hola a Todos...
Hace años que no escribÃa en este foro!....resulta que tuve un acuario muy bonito y exitoso...pero que creen me lo sacaron de la casa...=(, resulta que mi hija se enfermaba mucho y pues le echaron la culpa a la humedad, aunque tenia dehumificador, aun asà producÃa algo y pues mi esposa...le achaco eso...La verdad después de que lo desmantele si mejoro, sera el sereno, pero pues ya me están dando ganas de armar uno mas espectacular...mi especialidad es cosntruir todo DIY, desde skimmers, sumps, acuario etc...si me animo...hay iré postiando el progreso...no es seguro, pero ya traigo la cosquilla de nuevo!
Hello all. Im living in Puerto Vallarta and Im trying to find a good place online to buy corals and fish here in mexico because the tiny pet store we have in town here is terrible.
Any have any links to online stores?
Or are there any good stores in Guadalajara?
I cant speak much spanish.
Thankx
Hey how you doing?, there are a few stores that sales online in Mexico, also there are good forums were you can visit also like i-reef.com.
If you want to buy online, you can try reefservices.com.mx or www.mireef.com.mx for coral and equipment, if you need fish is better for you to drive to Guadalajara and visit some of the aquarium stores, the stock only reamains a couple of days, and with some owners you can receive the list of available fish, order and pick up and pay.
If you need to know directions form aquarium stores here at Guadalajara please send me a PM
Also we have like an unofficial reef club here at Guadalajara, and organize BBQ quite often to share some frags, have some chat share some advices and drink some beer, whenever you want to join you are invited.
Thank you for the great info snake :thumbsup:
Im going to be seting up a 25 gal cube as soon as I get back from the States in a month.
I will pm you when im ready to go to Guadalajara to pick up some stock.
Im sure it will be a great help talking to someone like you who knows the in and outs of reefing in mexico.
Thankx
Hello Everyone!!
Great thread!
Estoy en gdl, tengo una pecera de 500L y apenas empiezo a crecer algunos frags...
Alguien sabe donde conseguir corales buenos y bonitos hehe solo se que reefservices los vende en line...
estoy buscando unas ricordias florida!! Me encantaria tener unas en mi pecera
Gracias
Hello Everyone!!
Great thread!
Estoy en gdl, tengo una pecera de 500L y apenas empiezo a crecer algunos frags...
Alguien sabe donde conseguir corales buenos y bonitos hehe solo se que reefservices los vende en line...
estoy buscando unas ricordias florida!! Me encantaria tener unas en mi pecera
Gracias
platica con aaron de www.mireef.com.mx y el te podra ayudar con los corales y equipo, especialmente con los ricordeas...
Ke tal Snake,
Si las vi en reefservices y me encantaria comprar unas solo que en este momento estoy un poco corto de dinero si no se acaban pedire unas al final de la proxima semana...
Conozco,
Acuario tepeyac
Acuario arboledas
Pero principalmente (unicamente casi) voy al acuario providencia con Ruben.. excelente acuario, servicio, precios etc... En realidad no conozco otro acuario como este en gdl
Hay otro acuario por ahi del que no sepa ??
Ok vere que se puede hacer y el precio en el que llegarian... Sabes en donde estan ubicados los de mirref.com? GDL?
GRacias
Look for "Mercado Morelos" it has a quantity of vendors were you can choose the most you like, also you can buy in internet at reefservices.com if you want to buy corals.
Also why don't you drive to Guadalajara once a while ? I can recommend some aquariums or or maybe you can purchase or trade corals with some of us
Sounds good. I plan on driving to Guadalajara soon.
I just happen to be flying in to Mexico city this Wed so i was thinking I would like to check out some of there stores.
Thankx
Cool, do you have a picture of your tank? I'd like to see it